Dobrý podnikatelský nápad s bazénovou chemií

Koncem května, po zdolání poslední zkoušky, se rozhodnou tři studenti třetího ročníku ekonomické fakulty, že vyzkouší svoje znalosti v praxi. Pronajmou si na čtyři měsíce prodejní stánek v centru města a zkusí na vlastní kůži podnikat. Rozhodnutí o sortimentu, které budou nabízet svým zákazníkům, padne na poslední chvíli. Pojednává o něm studie, která vyjde v novinách, o počtu bazénů v českých zahradách. Ta rozhodne, že jejich prodejní artikl bude bazénová chemie. Tu budou všichni majitelé během celého léta k provozu potřebovat.

Začátkem června je smlouva o pronájmu stánku uzavřena. Na čtyři měsíce. To aby v říjnu mohli naši tři studenti nastoupit ke studiu čtvrtého ročníku. S novou praktickou zkušeností. Živnostenské oprávnění si stačí vyřídit v předstihu a dodavatele zboží  si najdou na internetových stránkách. Firmu Ivatom, která se distribucí bazénové chemie věnuje už řadu let. Chybí už jediné. Slunečné počasí. Začátkem června se začínají trousit první zákazníci. Vnitřní bazény už jsou v provozu a tak se během prvního týdne prodá nejvíc testerů na tvrdost a kyselost vody, čističů filtrů a  vločkovačů.

Druhý týden se začíná oteplovat a majitelé venkovních bazénů začínají připravovat koupací sezónu. Koncem června se už před stánkem tvoří fronty. Kluci nestačí doplňovat zásoby. Dokonce na pomoc musí přizvat pomocníky na obsluhu. V červenci a srpnu se prodej ustálí. Každý den je splněn předpokládaný příjem. Začátek září je ještě příjemný. Pořád se dá koupat i venku. Poslední týden se dá do deště a naši studenti chystají zhodnocení své podnikatelské zkušenosti. Předpokládaný příjem je o dvacet procent vyšší, než byl předpoklad.

Tím se potvrdilo pravidlo, že dobrý podnikatelský nápad, realizovaný v pravý čas a na pravém místě,  přinese ovoce.

Mohlo by se vám líbit...